maandag 8 september 2014

Chalk Talk , snel klaar



in het weekend weer lekker zitten frobelen. De eerste stempelset die ik kocht was Chalk Talk. En ik ben er nog steeds blij mee. Ik heb met het zelfde idee een hele stapel kaarten gemaakt. Een makkelijk kaartje, zo klaar en hoe leuk is het om zo'n stapel te hebben liggen. Ook leuk om kado te geven als set. Je maakt er een mooi bijpassend doosje en enveloppen bij en klaar is je kadootje! Als kleuren heb ik de subtles reeks gebruikt omdat ik daar ook de bijpassende lintjes had gekocht. Bij de zwart-witte had ik dit mooie lint niet en heb ik uit mijn eigen collectie gegrabbeld. :-)




Een fijne dag verder allemaal, ik leg mijn knutselspullen even aan de kant voor wat huishoudelijk werk (bweeh) ! O, was ik bijna vergeten...dit is de stempelset die ik gebruikt heb.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten